A l’Oficina d’Informació al Consumidor (OMIC)
català
-
L'Usuari:
-
Bon dia, volia fer una reclamació.
-
L'OMIC:
-
Bon dia, què li ha passat?
-
L'Usuari:
-
Fa sis mesos vaig comprar una rentadora. S'ha espatllat i s'ha de canviar una peça. El tècnic que ha vingut a casa m'ha fet pagar les despeses de desplaçament.
-
L'OMIC:
-
Actualment la garantia dels béns de consum estableix que tant les peces com la mà d'obra i el desplaçament són gratuïts durant el període de vigència de la garantia. Té dret a fer una reclamació.
-
L'Usuari:
-
I què he de fer?
-
L'OMIC:
-
El primer pas és arribar a una solució dialogada amb el venedor o amb el servei d'atenció al client d'aquesta empresa perquè li tornin els diners. Si ho fa per escrit, és millor enviar un telegrama o un burofax des de qualsevol oficina de correus perquè en quedi constància.
-
L'Usuari:
-
I què hi poso?
-
L'OMIC:
-
Hi ha de fer constar la petició i un termini de resposta per part d'ells.
-
L'Usuari:
-
I si no em contesten?
-
L'OMIC:
-
Aleshores pot utilitzar un dels impresos oficials que nosaltres li proporcionarem.
-
L'Usuari:
-
Gràcies, faré això.