L'obtenció de la TSI depèn de la classe d'autorització de què disposem:
Si disposem d'autorització de residència i treball i ens trobem en situació d’alta a la Seguretat Social
L'empresa on treballem tramita el número d'afiliació a la Seguretat Social (NASS).
On es tramita? Aquesta gestió es fa a l'oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social corresponent i la tramita l'empresari que ens contracta.
Quins documents hem de presentar?
Document personal identificatiu (passaport o NIE)
Certificat d'empadronament
Llibre de família, si escau
Targeta d'afiliació a la Seguretat Social (cartilla de la Seguretat Social)
La TSI de cadascun dels beneficiaris de la cartilla de la Seguretat Social arriba al nostre domicili per correu postal. Si no arriba, cal reclamar-la al CAP que ens correspon.
Si disposem d'autorització de residència sense treball i som beneficiaris de la cartilla de la Seguretat Social del nostre reagrupant
Ens arribarà per correu postal després que el nostre reagrupant ens inscrigui com a beneficiaris de la seva cartilla.