Ahil “Aseghmi akidec” (Crèixer amb tu)

català

Usuària:
Hola. Voldria informació sobre els tallers que fan per a pares i mares amb infants petits.
OAC*:
Hola, segui, si us plau. És un programa que es diu “Crèixer amb tu” i està adreçat a famílies amb infants de 0-36 mesos. Té la finalitat de millorar les pràctiques educatives de les famílies.
Usuària:
I en què consisteix aquest programa?
*OAC:
S'ofereix un conjunt de xerrades-tallers juntament amb altres famílies, en les quals es parla de les angoixes, les pors, els dubtes i les alegries de ser pares i mares. També els donem dues guies, una de 0-18 mesos i una altra de 18 a 36 mesos.
Usuària:
I quant costa tot això?
*OAC:
Tant els tallers com les guies són gratuïtes.
Usuària:
Doncs m'agradaria apuntar-m'hi.
*OAC:
Molt bé. Ja li enviarem el calendari de realització dels tallers.
Usuària:
Moltes gràcies
OAC:
A vostè.
* Oficina d’Acció Ciutadana

tamazight

Tasexdamt:

Azul. Xsegh talghut x ihensawaten iteggen i babaten d yemmaten i gha yedja ih'enjan imezyanen.

OAC*:

Azul, qim, mara texsed. Ahil-a qannas “Aseghmi akidec” (Crèixer amb tu) u netta itiri i tarrawin i gha yedja ih'enjan zi 0-36 n chorat. Netta itexs adyeâder tirarin usinen n tarrawin.

Tasexdamt:

Min yeâna ahil-a?

OAC*:

Teggen ijj n aggay n isiwiren-ihensawaten ak tarrawin neghnit, daysent sawarent x iqedjiqen, tiwdi, icekkiyen d refrah'et n babaten d yemmaten. Nticasen teneyen n imalalen, icten zi 0 ar 18 n chorat u tenneghnit zi18 ar 36 n chorat.

Tasexdamt:
Mech'a isekwa marra manaya?
OAC*:

Am ihensawaten d am imalalen nihni batter.

Tasexdamt:

Xsegh adayes eggzegh.

OAC*:

Mlih' s wattas. Adam dnessek tafada n tiggit n ihensawaten.

Tasexdamt:

Tanemmirt attas.

OAC*:

Tanemmirt i cek.

* OAC: Oficina d’Acció Ciutadana (lbiru n Tiggawt Taghermant)